q Klantenservice – Corsten Fourage

Inloggen

Klantenservice

Voor al jouw vragen

Heb je een vraag over het bestellen, leveren of over iets wat niet helemaal naar tevredenheid is gegaan? Kijk dan eerst of je antwoord tussen de veelgestelde vragen staat die we hieronder beantwoorden. Kan je het antwoord op jouw vraag niet vinden of neem je liever persoonlijk contact op met onze klantenservice dan kan je ons bereiken via:

Vragen over bestellingen

Hebben jullie hooi dat stofvrij is?

Bij ons op het bedrijf verwerken wij hooi wat wij van grote naar kleine pakjes persen. Tijdens dit proces wordt er zo veel mogelijk stof uit het hooi gehaald. 100% stofvrij is eigenlijk onmogelijk, maar met onze installatie kunnen wij het hooi zeker voor 98% stofvrij maken. Dit kunnen wij enkel bieden bij de kleine pakjes en dus niet bij de grote balen hooi.

Hoe zwaar zijn jullie kleine pakjes hooi?

Hooi blijft een natuurproduct en het is daarom nooit mogelijk om alle baaltjes precies evenzwaar te maken, maar u mag er vanuit gaan dat onze baaltjes ca. 18kg per stuk met een gemiddelde marge van 5%.

Hebben jullie hooi dat laag staat in de suikerwaarde?

Door het doen van een hooianalyse weten we precies wat we verkopen. Hierdoor kan je bij ons hooi met een lage suikerwaarde bestellen. Hooisoorten met een lage suikerwaarde vind je terug op deze pagina.

Wat zijn de bezorgkosten?

Voor iedere webshop bestelling rekenen we standaard € 15,00 (inclusief btw) bezorgkosten. 

Hoe plaats ik een bestelling?

Via onze webshop kan je heel eenvoudig een bestelling plaatsen. Kies je diersoort, de productcategorie en vervolgens het product naar keuze. Voeg ‘m toe aan je winkelmandje en shop verder of ga vervolgens naar afrekenen. Het is ook mogelijk om een bestelling via de mail (info@corsten.nl) of telefoon (0413-209324) door te geven.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Via de webshop kan je direct afrekenen met IDeal en Bankcontant. Het is ook mogelijk om op rekening te betalen wanneer je telefonisch of via de mail een bestelling doet. Na afloop van de betaling verwerken we de bestelling en nemen we contact met je op voor het maken van een afspraak voor de levering.

Wat is de minimale afname om te bestellen?

Dankzij onze kleinere bestelwagen is het mogelijk om al te bestellen vanaf:

  • 1 bundel met kleine baaltjes stof-arm hooi of stro (bestaande uit 21 baaltjes)
  • 1 grote baal hooi of stro
  • 36 pakken houtkrullen (fijne of grove vlokken), gehakseld tarwe/koolzaadstro of vlas

Hoe kan het dat ik nog geen factuur of reactie ontvangen heb?

Op de eerstvolgende werkdag heb je sowieso een reactie van ons ontvangen op je bestelling. Door middel van een bevestiging in de mail of een telefoontje. Check hiervoor eventueel je spam-berichten. Bel ons vooral als je vragen hebt of het idee hebt dat er iets mis is gegaan.

Vragen over leveringen

Komen jullie de bestelling ook op de juiste plek neerzetten?

Ja dat kan zeker. Wel moet deze plek bereikbaar zijn met onze machines.

Wordt het hooi op pallets gebracht?

Hooi en stro wordt niet geleverd op pallets. Houtkrullen en vlas komen wel op een pallet. Wil je het hooi of stro wel op pallets hebben liggen in de opslag? Zorg er dan voor dat deze daar klaar liggen, zodat wij ze hierop kunnen plaatsen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Na bestelling nemen wij met jou contact op om samen met je te kijken naar de gewenste leverdatum. Planning technisch is het voor ons erg fijn om de bestelling ten minste 5 werkdagen vóór de gewenste leverdatum binnen te krijgen.

Ik heb statiegeld pallets die retour genomen kunnen worden, hoe werkt dit?

Wanneer wij bij jou komen leveren en je heeft nog statiegeldpallets van ons staan van een vorige levering dan kunnen wij deze voor jou mee terugnemen. Wanneer deze pallets bij ons op de zaak weer gelost worden zal onze collega van de administratie hiervoor een creditfactuur opstellen en het bedrag terug overboeken.

Hoe wordt de bestelling afgeleverd?

De bestelling wordt geleverd met onze compacte Iveco bus. Deze bus is speciaal ontworpen om op plekken die minder goed bereikbaar zijn toch te komen lossen. Op de Iveco bus nemen wij een kleine Giant Skid loader mee om de producten vervolgens bij jou in de opslag te zetten.

Hoe weet ik wanneer de bestelling wordt geleverd?

Na de bestelling in de webshop ontvang je direct een bevestiging en een factuur. Op werkdagen wordt er binnen 24uur telefonisch of via de app contact met je opgenomen om te overleggen wat een geschikt bezorgmoment is.

Als de afspraak iets verder vooraf is gemaakt checken we dit de dag van tevoren nog even. Op de bezorgdag zelf belt onze chauffeur 15 minuten tot een uur van tevoren om te laten weten hoe laat hij er precies is.

Waar moet ik op letten als jullie komen leveren?

Het is handig om ervoor te zorgen dat de poort open is of er iemand aanwezig is om deze open te maken. Zorg er daarnaast voor dat onze wagen makkelijk het erf op kan rijden en er geen andere voertuigen of objecten in de weg staan.

Daarnaast is het belangrijk dat de opslagruimte opgeruimd is zodat onze chauffeurs de bestelling netjes kunnen lossen.

Wat zijn de provincies/landen waar jullie leveren?

We leveren zowel in Nederland als België. Wil je weten of we bij jou bezorgen, check dan of je postcodegebied hiertussen staat.

Nederlandse postcodegebieden:

  • 12 t/m 13
  • 20 t/m 42
  • 46 t/m 73
  • 80 t/m 81

Belgische postcodegebieden:

  • 20 t/m 39

Wordt er ook in het weekend bezorgd?

Nee, op dit moment bezorgen wij niet op zaterdag en zondag.

Wat doe ik met retourleveringen?

We snappen dat het vervelend is als er dingen retour geleverd moeten worden. Neem per mail (info@corsten.nl) of telefoon (0413-209324) contact met ons op voor het maken van passende afspraken.

Vragen over klachten

Het ontvangen hooi is beschimmeld, wat doe ik?

Dit is erg vervelend en we proberen dit te voorkomen door een check voor de levering. Mocht het toch gebeuren dat er schimmel in het hooi zit, neem dan contact met ons op per mail (info@corsten.nl) of telefoon (0413-209324), zodat we een passende oplossing kunnen bieden.

Er is schade gemaakt tijdens de levering, wat doe ik?

Hoewel we ervaren chauffeurs hebben, kan het gebeuren dat er ooit iets verkeerd loopt. Neem dan contact met ons op via de mail (info@corsten.nl) of telefoon (0413-209324) en stuur hierbij alvast een foto mee van de situatie. We gaan vervolgens een passende oplossing zoeken.

Ik ben niet tevreden, wat nu?

Dat vinden we oprecht heel vervelend. We staan voor een goede service en kwaliteitsvol product. Wanneer je niet tevreden bent, zullen wij het geleverde product bij je terughalen.

Graag ontvangen we je feedback om onze diensten en- of producten te kunnen verbeteren en jou toch tevreden te stellen. Neem daarvoor contact met ons op per email (info@corsten.nl) of telefoon (0413-209324).

Bestel nu eenvoudig
ruwvoer en bodembedekking
voor jouw paard online